Alla inlägg under januari 2013

Av clara bergman - 22 januari 2013 21:26

hatar mitt liv så jävla mycket!

ingen bryr sig om mig alla bara skriker åt mig hela tiden jag gör fel så fort jag försöker hjälpa till så blir det alltid fel...!!!

okej kanske inte alla jag har iallafall vänner som bryr sig om mig när jag mår dåligt<333333


Men ändå det enda jag vill säga: Hatar skolan så jävla mycket!!! ingen gör något åt det som har hänt mig o några kompisar vill byta skola nu eller så ber jag lärarna att dra åt helvete jag menar det ni vill inte ha våra lärare dom är så jävla dryga hela bunten!!! :'(((((((( </3

Av clara bergman - 2 januari 2013 00:52

Jag tror jag är kär. Jag känner han genom min kompis jag har inte kännt han så länge men han är så underbar... Jag vill vara ihop med han men han är 4 år äldre än mig och han tycker att det är mycket. Men jag vill så gärna vara tsm med han. Vad ska jag göra? Hjälp mig snälla

Av clara bergman - 2 januari 2013 00:51

Jag tror jag är kär. Jag känner han genom min kompis jag har inte kännt han så länge men han är så underbar... Jag vill vara ihop med han men han är 4 år äldre än mig och han tycker att det är mycket. Men jag vill så gärna vara tsm med han. Vad ska jag göra? Hjälp mig snälla

Av clara bergman - 2 januari 2013 00:50

Jag tror jag är kär. Jag känner han genom min kompis jag har inte kännt han så länge men han är så underbar... Jag vill vara ihop med han men han är 4 år äldre än mig och han tycker att det är mycket. Men jag vill så gärna vara tsm med han. Vad ska jag göra? Hjälp mig snälla

Av clara bergman - 2 januari 2013 00:50

Jag tror jag är kär. Jag känner han genom min kompis jag har inte kännt han så länge men han är så underbar... Jag vill vara ihop med han men han är 4 år äldre än mig och han tycker att det är mycket. Men jag vill så gärna vara tsm med han. Vad ska jag göra? Hjälp mig snälla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards