Alla inlägg under juli 2012

Av clara bergman - 2 juli 2012 22:24

Om en vecka drar man till Stockholm jippi.

På måndag blir det Gröna Lund, tisdag Allsång på skansen o titta på när Lorren ska uppträda jaaa<3 o på onsdag blir  det shoppa på stan.

Mamma o jag ska sova på ett gammalt fängelse som nu är ett hotell undrar hur det e o sova på ett gammalt fängelse? :O


Från en lycklig tjej som längtar efter att få se Loreen<33333

Av clara bergman - 2 juli 2012 22:24

Om en vecka drar man till Stockholm jippi.

På måndag blir det Gröna Lund, tisdag Allsång på skansen o titta på när Lorren ska uppträda jaaa<3 o på onsdag blir  det shoppa på stan.

Mamma o jag ska sova på ett gammalt fängelse som nu är ett hotell undrar hur det e o sova på ett gammalt fängelse? :O


Från en lycklig tjej som längtar efter att få se Loreen<33333

Av clara bergman - 2 juli 2012 22:18

Tjaa!

Idag har jag varit med en kompis vi badade i sjön det var kallt från början men sen blev det varmare.

Vi hade det jätte roligt tillsammans vi skrattade hela tiden.

Imorgon blir det bada i sjön med jippi  

Av clara bergman - 1 juli 2012 19:00

Hejsan hoppsan! Igår kom världens goaste familjemedlem hit till oss en kisse misse.

Han heter Bino han är en vit han katt men är döv så han hör inte när man ska prata med honom men han är den goaste katten jag vet.

Jag har nyss skaffat mig den här bloggen.


Bild på Bino kommer en annan dag  



Av clara bergman - 1 juli 2012 19:00

Hejsan hoppsan! Igår kom världens goaste familjemedlem hit till oss en kisse misse.

Han heter Bino han är en vit han katt men är döv så han hör inte när man ska prata med honom men han är den goaste katten jag vet.

Jag har nyss skaffat mig den här bloggen.


Bild på Bino kommer en annan dag  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards